Hej och välkommna!

Hej och hjärtligt välkomna till min blogg! Den kommer helt enkelt att handla om allt från småsaker i mitt liv till
vad jag tycker och tänker om olika politiska ämnen. Till och börja med såg jag en roliga insändare om svenskar och Juholt. http://i44.tinypic.com/14sgkf6.jpg

Vissa diskuterar faktumet att om man hade bytt ut texten om svenskar mot någon annan nationalitet så hade det blivit ramaskri. Ja visst är det så men det hade fungerat alldeles utmärkt om man var i just det landet.

Var förresten förbi stora hotellet i Linköping på en konferens, mycket vackert, kan verkligen rekommendera ett besök när ni har vägarna förbi. Innan det har jag faktiskt bara varit på en konferens i Stockholm på ett hotell i Bromma så det var kul att se något nytt. Hotellet i Linköping har dessutom fått nya ägare sen juni i år.

Annars är det inte så mycket nytt jag kommer att uppdatera er flitigt vad som händer i Herr Davidsson värld och i min kära stad Linköping. Tack för att ni läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0